
Här kan du följa våra seglingsäventyr med S/Y Angelina.
Vi som seglar Angelina heter Mats och Eva.
mats@sy-angelina.se
eva@sy-angelina.se
Senaste inlägget
- NZ till FijiEfter nästan precis sex månader på Nya Zeeland var det så dags att segla vidare norrut mot Fiji. Vi lämnade Whangarei för att först segla upp till Opua där vi skulle klarera ut. Vädret hade varit ganska ostadigt under en längre tid vilket inte är ovanligt när hösten övergår till … Continue reading “NZ till Fiji”